خصوصیات یک کلینیک تخصصی دندانپزشکی برتر

کلینیک تخصصی دندانپزشکی

آیا تا کنون به یک کلینیک تخصصی دندانپزشکی مراجعه کرده‌اید؟ چه ویژگی‌هایی از آن کلینیک بیش از هر چیز نظر شما را جلب کرده است؟ علت انتخاب آن کلینیک دندانپزشکی در ابتدا چه بوده است؟ آن کلینیک را بخاطر پزشکان یا محیط کلینیک و یا موادی که در درمان به کار می‌برند، انتخاب می‌کنید؟

ویژگی‌های یک کلینیک تخصصی دندانپزشکی چیست؟

تا به حال به ویژگی‌های یک کلینیک تخصصی دندانپزشکی خوب دقت کرده‌اید؟ اینکه زمان انتظار شما برای ملاقات با دندانپزشک چقدر طول می‌کشد و یا از چه دستگاه‌هایی استفاده می‌کنند؟ کلینیک دندانپزشکی و زیبایی آناشید یکی از برترین کلینیک‌های دندانپزشکی بدون درد و خونریزی در محدوده قلهک تهران می‌باشد که با دندانپزشکانی مجرب همچون دکتر علیرضا میرزائی در زمینه دندانپزشکی لیزری خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد.

فضای ساختمان کلینیک

بیماری که با دندان درد یا هر مشکل دیگری وارد یک مطب دندانپزشکی می‌شود، به اندازه کافی استرس دارد، ناراحت است و با درد و افکار منفی دست و پنجه نرم می‌کند. ظاهر یک مطب یا کلینیک تخصصی دندانپزشکی بسیار مهم است زیرا یک محیط تمیز، شیک و زیبا به همراه یک موسیقی آرام و دلنواز می‌تواند تاثیر مثبتی بر روی بیمار بگذارد و همان چند دقیقه انتظار را برای او ساده کند. اما یک محیط آلوده، شلوغ پلوغ، پر سر و صدا، مسئول پذیرش بی‌حوصله و بداخلاق، همگی می‌توانند یک بیمار را که در حال درد کشیدن است به مرز عصبانیت رسانده و امکان به وجود آمدن یک جو متشنج خواهد بود.

نمای چشم‌نواز و روشن

یک کلینیک تخصصی دندانپزشکی باید دکوراسیون زیبا و همچنین فضای روشن داشته باشد تا موجب آرامش بیماران گردد.

نظافت

نظافت محیط از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا یک محیط کثیف نه تنها برای بیماران، که برای خود کارکنان آن مجموعه نیز ناخوشایند است. هیچکس دوست ندارد زمانی که در حال درد کشیدن است و منتظر نوبت خود نشسته است، بوی زباله یا مواد ضد عفونی کننده به مشامش بخورد. همین امر ممکن است برخی بیماران را عصبی کند و یا حالت تهوع بگیرند. بنابراین بهداشت محیط برای حفظ سلامت بیمار و کارکنان آن کلینیک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

موقعیت مکانی

یک کلینیک تخصصی دندانپزشکی خوب در یک موقعیت مکانی واقع شده است که با استفاده از وسایل نقلیه، به سادگی بتوان به آن دسترسی داشت. کلینیک دندانپزشکی و زیبایی آناشید واقع در محدوده قلهک، به راحتی از طریق مترو قلهک و یا تاکسی، قابل دسترسی است.

تجهیزات روز دنیا

امروزه دندانپزشکی بدون درد و بدون خونریزی در سراسر جهان مطرح و به کار گرفته شده است. دندانپزشکی لیزری یا استفاده از لیزر در دندانپزشکی، تکنولوژی روز دنیاست که با استفاده از لیزر بیشتر بیماری‌های دهان و دندان را به صورت یک روزه و با حداقل زمان انجام می‌دهند. کلینیک آناشید مفتخر است که با استفاده از لیزرهای دایود و سیرونا ، بسیاری از خدمات دندانپزشکی بدون درد و بدون خونریزی را زیر نظر پزشکی متخصص همچون دکتر علیرضا میرزائی انجام می‌دهد.

علاوه بر استفاده از لیزر، در کلینیک آناشید از مواد روز دنیا با کیفیت بسیار بالا استفاده می‌شود، چرا که دندانپزشکان این کلینیک معتقدند باید کار به بهترین شکل ممکن و با کمترین ریسک در هزینه و زمان انجام شود. استفاده از مواد بی‌کیفیت نه تنها موجب انجام دوباره کار خواهد شد، بلکه زمان و پول بیمار و پزشک را به هدر خواهد داد.

مدت زمان انتظار

همه ما حتی برای یک بار، تجربه انتظار طولانی در مطب دندانپزشکی را داشته‌ایم و چقدر این انتظار می‌توانند کلافه کننده باشد. کلینیک تخصصی دندانپزشکی آناشید علاوه بر نوبت‌دهی حساب شده به بیماران، به دلیل استفاده از برترین متد روز دنیا و به کار بردن لیزر در روند درمان بیماران، زمان انتظار را برای بیماران به حداقل رسانده است و از شلوغی جمعیت در این کلینیک خبری نیست. همین امر موجب آرامش روانی بیماران می‌شود و نه تنها مدت زمان زیادی به انتظار نمی‌نشینند، بلکه کار آن‌ها نیز سریع و بدون درد و خونریزی انجام می‌شود و از کلینیک خارج می‌شوند.

کادر مجرب، متخصص و دلسوز

کادر مجرب از دندانپزشک یک کلینیک تخصصی دندانپزشکی گرفته تا نیروی فنی و خدمات، همگی باید علم کافی در خصوص حوزه کاری خود داشته باشند و به کار خود نیز متعهد باشند. از مهم‌ترین ویژگی‌های یک دندانپزشک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• دندانپزشکان متخصص و با تجربه
  • مهارت در تشخیص و درمان
  • دلسوز و صادق
  • آشنا بودن با علم روز دنیا و اهل مطالعه بودن
  • مهارت مهارت ارتباط قوی و اجتماعی بودن
  • مهارت بالا در کار با دست

از خدمات دندانپزشکی چه می‌دانید؟

اهمیت دندانپزشکی زیبایی